Naam:
Video’s:

Over mij

Under construction

Over mijn reis

Welkom bij mijn reisverslag van het afgelopen jaar en dat wat nog komt!

De reis is geboekt voor zondag 7 augustus t/m maandag13 augustus. Waarheen? Dat weet ik zelf ook niet! Ik heb de reis geboekt via srprs.me, dit is een site waar je online reizen kunt boeken en pas op de dag van vertrek weet waar je heen gaat. Natuurlijk ga ik dit alles vastleggen in dit reisverslag, met foto's, filmpjes en veel verhalen.

Deze reis stond al heel lang op mijn bucket list maar is er helaas nooit van gekomen, tot nu toe! Ik volg naast mijn gewone studie HRM ook nog een Honours Programma (HP), voor dit programma gaan we opzoek naar onze eigen 'reflective professional'. Het programma daagt ons uit om het beste uit ons zelf te halen op een creatieve manier en out of the box ideeën te bedenken, uitvoeren en te ervaren. Dit is er een van. Tijdens deze reis ga ik namelijk reflecteren op alles wat ik mee heb gemaakt afgelopen jaar en dat wat er deze zomer nog gebeurd.

Als voorbereiding op mijn reis heb ik aan een aantal mensen reflecties gevraagd, deze zal ik ook in dit verslag verwerken. Maar natuurlijk kan iedereen een rol spelen in dit verslag, want het begint namelijk nu. Ik wil jullie op de hoogte houden via foto's filmpjes en verhalen en mocht je nog wat missen of wil je graag dat ik ergens nog wat dieper op in ga? Laat het mij weten dan zal ik hier is kritisch over nadenken en hoogst waarschijnlijk iets mee doen!

Dus welkom bij mijn interactieve (HP) reisverslag!

Enjoy

Bezochte landen

Ik heb 5 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Vaticaanstad.