REIS IS GEBOEKT

9 juli 2016 - Aalten, Nederland

Waaaaaaah, I DID IT!

Vandaag was de dag, ik zou mijn eerste solo reis toch echt gaan boeken! Vastberaden thuis-thuis (lees: bij mama) aangekomen de laptop open geklapt.Ik had al meerder malen de site van srprs.me geopend maar nog steeds niets geboekt.

Voor de mensen die het niet kennen het is een site waar je online je reis kan boeken en je geen informatie krijgt over je bestemming tot kort voor vertrek. Ik krijg een week voor mijn reis het weerbericht en daarna ook een brief (ja lekker old-skool, geen mailtje, super fan van!) met een code die ik op het vliegveld in kan voeren en daar pas ontdek waar ik heen ga. Op de site bieden ze ook verschillende vormen van reizen aan, road-trip, suncation, city-trip, etc (AANRADER!)

Ik met mijn bonkende hartje voor de laptop om dan toch echt vandaag te gaan boeken. En zenuwachtig dat ik al was de gehele weg van Enschede naar Aalten. Maar ik moest en zou toch nu echt stappen gaan maken. Mijn oog viel op een Multi-city trip, twee verschillende steden in Europa bezoeken binnen 7 dagen. JA! Verkocht dat wil ik. Nog even zoeken naar de beste datum en toen kwam het invullen van de gegevens en de betaling. Het indrukken van die knop betaling/verzenden, pfff ik had het even niet meer, vond het echt heel spannend en ik ben nog niets eens weg! Maar.... I DID IT! Zondag 7 augustus t/m zaterdag 13 augustus ga ik mijn eerste SOLO REIS maken.

Nu de spanning wat ingedaald is en ik dit reisverslag aan maken ben, zinkt het bij mij ook in dat ik dit helemaal alleen ga doen. Wel even wat anders dan altijd mensen om je heen hebben zoals afgelopen jaar. Ik kijk erg uit naar mijn reis en hoop dat ik jullie daar vol in mijn eigen enthousiasme in mee kan nemen!

Ga je mij volgen? Laat je dan ook af en toe wat achter? Misschien heb je wel een leuke opmerking, feedback of wil je heel graag nog wat meer weten, dan kan ik dit oppakken in mijn volgende filmpje, foto of verslag!

Enjoy!

1. Vlegh:
    9 juli 2016
    Suuuuper trots op je chica! Gaat een geweldige ervaring worden! Xxx
  2. Saskia:
    Awesome!!!
  3. Basje Wentink:
    9 juli 2016
    Super gedaan. Goede stap meissie. Ben benieuwd naar je belevenissen.