Aftellen is echt begonnen.

6 augustus 2016 - Enschede, Nederland

Natuurlijk is het aftellen niet pas nu begonnen. Maar ik heb net wel mijn koffer ingepakt (jaaa, lekker optijd enz.) en nu is het zo alweer bedtijd! In verband met de controles op Schiphol moeten we lekker optijd weg, lees 7.30 rijden we al weg. Nicole heeft aangeboden om mij weg te brengen en dat is toch wel heel fijn. 1. omdat ik toch energie voor 100 man heb en ik dat dan mooi nog met iemand kan delen. 2. het ook nog is hartstikke gezellig. 3. Kan ik toch nog even mooi met haar uit mijn dak gaan als ik mijn bestemming onthul. 4. En stiekem vind ik het wel heel fijn dat ik er niet allen heen hoef, ik mag immers nog een hele week alleen zijn. Om half 11 wordt ik verwacht op Schiphol en dan gaan we eindelijke mijn eerste bestemming onthullen.

Nu zit ik dan toch wel beetje zenuwachtig op de bank. Daar had ik eerder geen tijd voor. Sinds mijn laatste blog heb ik nog veel ondernomen maar nog geen tijd om dit van mij af te schrijven. Zo ben ik samen met de rest van mijn bestuur een weekendje weg geweest om ons bestuursjaar dan toch af te sluiten. Een geweldig weekend, voor mij ietsjes minder want ik was een beetje ziek. Maar dat mocht de pret niet drukken, dus lekker wezen bootje varen in Giethoorn met lekker drankjes en hapjes. Een weekendje weg die zeker volgend jaar nog wel voor herhaling vatbaar is.

De reden dat ik mij niet lekker voelde kon ik ook wel plaatsen want een direct naar het weekend weg ging ik dan ook verhuizen. In 4 dagen tijd hebben we 3 (studenten)kamers/huizen leeggepakt en in ons nieuwe huis weer compleet uitgepakt en ingericht. Tijdens het verhuizen kreeg ik ook nog een belletje van mijn sport arts dat ik waarschijnlijk weer onder het mes moet met mijn enkel. Nou mij kon je na die week wel opvegen, wat een hectische maar ook fijne week.

Nu mijn eerste echte week in mijn nieuwe huis gehad en wat voel ik mij hier thuis. Na de vakantie kan ik ook niet wachten om weer hierheen terug te keren. Dan zal de hectische vakantie er ook wel bij in slaan.

Op bovenstaande activiteiten kom ik tijdens mijn reis nog op terug. Maar nu eerst maar is gaan slapen want over 8 uurtjes staat de taxi alweer voor de deur. Spannend!

Slaap lekker!