Eerste ontroerende videoboodschap

7 augustus 2016 - Rome, Italië

Zit je dan in het vliegtuig met tranen (van geluk & liefde ). Ik heb voor mijn reis een aantal mensen gevraagd om iets over mij te vertellen zodat ik nog meer aan mijzelf kan werken. En de eerste (ontroerende) boodschap was van Nicole. Mijn partner in crime en een vriendinnetje voor het leven. Een boodschap vol liefde over wat voor mooi en prachtig persoon ik ben. Ontzettend fijn en lief om te horen wat ik voor indruk heb gemaakt op haar en natuurlijk vice versa (ofwel: dito madame!).

Dat ik zo ontroerd raak is natuurlijk niet zonder reden zoals je hiervoor al hebt kunnen lezen heeft Nicole mij ook afgezet op Schiphol. Waar ik super blij mee was iets met, alle energie nog even kwijt kunnen en mijn bestemming samen kunnen onthullen. Had haar met alle liefde mee willen nemen!

Nicole is nog niet zo lang mijn vriendinnetje, ik ken haar nu 2 en half jaar toen we met nog zon 10 andere mensen de studievereniging Humanity op gingen zetten. Samen met Pjotter zaten we gezamenlijk in de activiteitencommissie met Nicole als onze voorzitter. We leerde elkaar steeds beter kennen en uiteindelijk wilde ik graag haar functie overnemen in het volgende bestuur. Nicole gaf toen aan dat ze wel wilde doorschuiven naar de voorzitter van het bestuur en dan kon ik de intern/voorzitter van de activiteitencommissie functie overnemen. We gingen aan het plannen hoe we dat bestuursjaar voor ons zagen en groeide steeds dichter naar elkaar toe. Net voor die zomervakantie kreeg ik een belletje of ik haar op wilde halen, aan de telefoon kon ik al horen dat er iets aan de hand was. De uren die volgde waren gevuld met verhalen en een heleboel emoties en ik kreeg het binnenste en meest verborgen stukje van Nicole te zien. Iets waar ik haar tot op de dag van vandaag nog dankbaar voor ben dat ze dit bij mijn heeft gedaan (en ja hoor daar zijn mijn tranen weer). Vanaf dat moment was het aan, we zouden alles open en eerlijk met elkaar delen. Nicole ging een periode in vol eerlijkheid  en openheid (vooral naar haarzelf) en ik ging voor een jaar dat in het teken stond van dingen doen ik leuk vind en mij gelukkig maken. Een hechte vriendschap ontstond tijdens ons bestuursjaar met de boys die ook niet weg te denken zijn natuurlijk!

Afgelopen jaar heeft pieken en dalen, tranen en heel veel lachen en de meest eerlijke momenten gehad. Nicole ik ben je dankbaar voor alles wat ik van jou heb kunnen leren en de momenten die we samen hebben meegemaakt. Je bent en blijft een geweldig mens, je kan mensen in een paar minuten helemaal op hun gemak laten voelen (zelfs als je het zelf niet zo voelt) en zet binnen no time de hele tent op de kop en maakt er een groot feest van. Ook heb ik je wel is boos of teleurgesteld gezien en dat vond ik dan vaak ook wel lastig. Dit was iets wat jij vaak wel uitsprak en als ik het boos was vaak wegstopte en er niet over wilde hebben. Iets wat mij ook liet inzien dat ik dit soms wel moet doen. Je hebt dit jaar een ontzettende uitdaging gemaakt van jezelf en ik zie je elke dag steeds meer genieten en gelukkig zijn. Je bent er nog niet helemaal (want ja je maakt af en toe je leven nog wel is moeilijk, maar hey! Wie niet?) maar de grootste stappen zijn gezet. Vandaag heb ik je ook weer op en top jezelf gezien, iets wat mij ook gelukkig maakt. Ik ben zo ongelofelijk trots op je en mag hopen dat ik bij alle mooie en ook de slechte momenten, die nog in jou leven komen, erbij mag zijn!

Love You! And don't forget, I will go to the moon and back for you!